Početna Novosti u aplikaciji Upute Često postavljana pitanja IN2 Service Desk
  • Početna
  • >
  • Serena - IN2 Service Desk Sustav

IN2 Service Desk    

IN2 uvodi novi sustav za obradu i praćenje zahtjeva i usluga kod korisnika naših aplikacija.

Time Vam želimo omogućiti brzu i kvalitetnu podršku naših stručnjaka te kontinuirani nadzor i pregled Vaših zahtjeva.

Upute za korištenje sustava možete pročitati ovdje:

   
Datum novostiUputaDokument
23.01.2009SERENA - upute za korisnikePreuzmi
   
Service Desk aplikaciji se pristupa putem web-a preko linka: https://servicedesk.in2.hr

Za svaku ustanovu će biti otvoreno korisničko ime za pristup sustavu koje ćete dobiti na službene e-mail adrese ustanove.
Molimo Vas da lozinku za pristup promijenite kod prvog pristupa sustavu. Upute za tu akciju se nalaze u korisničkoj dokumentaciji.

Svi Vaši prijedlozi i primjedbe na funkcionalnosti IN2 Service desk aplikacije su i više no dobrodošli.

Za sva pitanja i pomoć oko Service desk aplikacije (poput primjerice kreiranja pristupnih podataka za Service desk) molimo obratite se e-mailom Gradskom uredu za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba.

 
in2 d.o.o.