Početna Novosti u aplikaciji Upute Često postavljana pitanja IN2 Service Desk

Često postavljana pitanja
Što ako smo zaboravili lozinku?    

Ukoliko se desi da neki djelatnik ustanove zaboravi svoju lozinku, ili mu se korisničko ime zaključa zbog uzastopnog unosa neispravne lozinke, tada tajnik ustanove (odnosno osoba zadužena za rad s Kadrovskim modulom) treba otvoriti formu

    Kadrovski poslovi > Administracija > Prava pristupa

pomoću koje će moći vratiti lozinku na njenu inicijalnu vrijednost.

Nakon što tajnik resetira lozinku odgovarajućem korisniku, njegova lozinka se vraća na inicijalnu vrijednost (dakle ista je kao i korisničko ime), te će pri idućem logiranju u sustav korisnik  morati ponovno promijeniti lozinku.

 

NAPOMENA

Lozinku je moguće resetirati samo aktivnim djelatnicima ustanove.
Korisnicima koji su iz nekog razloga izgubili pravo pristupa aplikaciji nije moguće resetirati lozinku.

 
in2 d.o.o.